Neler Yeni ?
Yükleniyor...

Veda Filmi - Divx izle - Online Full Film izle

Selanik’te çocukluktan başlayan arkadaşlık, önce silah arkadaşlığına sonrasında cumhuriyetle birlikte aynı ideallerin peşinde yürüyen yarım asırlık dostluğa ve ölene kadar süren kardeşliğe dönüştü. Aralarındaki dostluk o kadar büyüktü ki biri öldüğünde diğeri de hayata veda etmek istedi.Veda, ölüme meydan okuyan bir kuşağın hikayesi. Filmde sadece Atatürk’ün hayatı anlatılmıyor, aynı zamanda bir döneme ışık tutuluyor, filmde dostluk, savaş, aşk, sevgi gibi konular 'insan olmak' çerçevesinde tekrar ele alınıyor.“Veda” Salih Bozok’un anlatımıyla izlerken gözyaşlarınıza hakim olamayacagınız bir film.
7.1
Film Türü: Biyografi / Dram / Savaş / Tarih
Yapım-Tarih: 2009 - TR
Yönetmen: Zülfü Livaneli
Oyuncular: Dolunay Soysert, Özge Özpirinçci, Ezgi Mola, Sinan Tuzcu

2 yorum:

  1. böyle insanı derinden etkileyen bir filme yorum yapılmaması iki üç güzel kelime söylenmemesine gerçekten üzüldüm

    PAŞAM BU GÜNLERİMİZİ EHER HÜR YAŞIYORSAK SENİN SAYENDE SENİN BİZE EMANET ETTİĞİN CUMHURİYET SAYESİNDE HUZUR İÇİNDE YAT ATAM

    YanıtlaSil
  2. ben simdi izlemeye basladım filmin güzelligiyle ilgili yorum zaten yapılamaz ama bu film gösterimde oldugunda yapılan yorumları ben kınıyorum sadede o yorumu yapanlar defosun gitsin memleketten diyorum

    YanıtlaSil

 
Online Film izle Full Film izle HD Film izle Divx Film izle Canlı TV izle Site Map Comments
Bu site telif haklarına saygı duymakta olan sitelerde barındırılan video kodlarını listeler.Hak sahibi veya telif yetkilileri bu sitelerle iletişime geçebilir.
Copyright © 2015 All Rights Reserved